
Need oleme meie
Lindorffist lühidalt
Lindorff on asutatud 1898. aastal ja on tegutsenud üle 100 aasta aidates inimesi nende rahaasjade haldamisel.
Lindorff tegutseb Eestis alates 1997. aastast. Lahendame Eestis iga päev üle 1000 võlaga seotud küsimusi andes inimestele selgeid juhiseid ja nõuandeid edasiseks tegutsemiseks. Meie kliendid väärtustavad meie lõpptarbija-keskset lähenemist ning hindavad meie lihtsust, kiirust ja selgust lõpptarbijaga suheldes.
Meie kasv on olnud viimasel kümnendil püsiv ning me toetume oma ajaloole ja kogemustele, et olla eelistatud partner Eesti suurimatele ja edukamatele ettevõtetele nii täna kui ka homme.
Lindorff Euroopas
2017. aasta novembri alguses teatasid Lindorff ja Lowell Grupp oma ühinemisest, mille tulemusena Lindorffi äriüksused Eestis, Soomes, Rootsis ja Taanis ning Intrumi äriüksus Norras loovutatakse uuele omanikule. Lowell Grupp on krediidihaldusteenuste turuliider Suurbritannias ja DACH (Saksamaa, Austria ja Šveitsi) regioonis.
Pärast ühinemist on meil 4400 kolleegi üheksast Euroopa riigis, sh Suurbritannia. Meie suurimateks omanikeks saavad erakapitalil põhinev fond Permira ja pensionifond Ontario Teachers’ Pension Plan. Permira on erakapitalil põhinev fond, mis asutati aastal 1985 ja on teinud erinevatesse ettevõtetesse investeeringud kokku üle 200 miljardi euro.
Need on head uudised teile, kui meie klientidele, sest teie käsutuses saab olema veelgi enam ekspertteadmisi krediidihalduse, andmeanalüüsi kui ka klienditeeninduse valdkonnast.
Petri Koivunen, Lowelli Eesti tegevjuht

Tuija Keronen, Lindorff Eesti ja Soome Tegevjuht
Meie väärtused
Tegutseme Lowellis lähtudes oma põhiväärtustest. Oleme uhked selle üle, mida me teeme ja innustame üksteist olema edukad. Meie neli põhiväärtust loovad aluse, kuidas me oma äritegevust ja tulemuslikkust juhime ning valdkonna tulevikku kujundame.


–
- Käitun alati vastutustundlikult ja usaldusväärselt.
- Teen koostööd ja tagan parima teeninduse, ületades meie klientide, koostööpartnerite ja kolleegide ootusi.


–
- Teen tihedat koostööd, et mõista meie klientide vajadusi ja pakkuda parimat lahendust.
- Teenuse pideva arengu tagamiseks arvestan meie klientide vajadustega.


–
- Ma otsin uusi võimalusi, olen proaktiivne ja täidan lubadusi.
- Vastutan ise oma arengu eest ning hindan kõrgelt konstruktiivset tagasisidet.


–
- Loon usaldusliku keskkonna, et rajada positiivseid ja kauakestvaid suhteid.
- Olen avatud ja aus ning siiras kolleegidega suheldes.
Krediidihaldusvaldkonna tuleviku kujundamine
Meie valdkonnas on sündimas suuri muudatusi ja need on kiiremad kui kunagi varem. Rahvusvahelistel seadustel põhinevad regulatiivsed õigusaktid mõjutavad nii meid kui ka meie partnereid selles, mida me saame ja mida me ei saa teha. Suuremahulised andmed, sotsiaalmeedia, robootika ja integreeritud lahendused on teemad, millega peame kursis olema.
MEIE VALDKOND ON SILMITSI SUURTE MUUDATUSTEGA. MEIE ÜLESANNE ON JÄTKATA UUENDUSTEGA, ET LUUA PARIMAID LAHENDUSI
Meie eesmärk on olla teerajaja kõikidel meie turgudel. Soovime leida uusi võimalusi ning läbi uuenduste pakkuda parimat teenindust oma partneritele ja nende klientidele. Me ei näe takistusi, me näeme ainult võimalusi.

„Meie ambitsioon on olla digitaalne ettevõte. Püüdleme pidevalt selle poole, et pakkuda oma klientidele paremaid teenuseid.“
Kuhu me suundume
Meie jaoks tähendab inimeste aitamine rahaasjadega hakkama saamisel nende elukvaliteedi parandamist. Meie eesmärk on häid tavasid järgides jõuda võlgnevuse tasumiseni võimalikult kiiresti.
Kui meie koostööpartner soovib inimesega jätkata kliendisuhet ka pärast võla tasumist, siis meie kliendikeskne teenindus toetab seda soovi.
Meie partner saab meid usaldada ning me oleme Lindorffis uhked selle üle mida me teeme, kuidas püüdleme uuenduste poole ja innustame üksteist ületama ootusi.

Meie jaoks tähendab inimeste aitamine rahaasjadega hakkama saamisel nende elukvaliteedi parandamist.